INSCHRIJVING NAJAAR 2022
De Dwaler laatste nieuws
Friday, 12 August 2022 15:54

Terug naar Dwaler startpagina

Games-N-Stuff geeft het LARP stokje door aan... Sinder Events! Daarom gaat het opgeven voor LARP events Dwaler, Quon, Terra X en Wisselwoud nu anders dan voorheen. Lees onderstaand bericht van de nieuwe LARP stichting Sinder Events goed door!

Lieve deelnemers,

Bij deze kun je je inschrijven voor de Sinder Events evenementen in het najaar! Dit gaat nu even anders dan je gewend bent. In het kort; Omdat de stichting, Sinder Events, nog geen eigen website of ticketsysteem heeft, werken we met dit tijdelijke aanmeldformulier. In dit formulier kun je aangeven of je aan één of meerdere evenementen wilt deelnemen. Later zal de stichting contact met je opnemen om de betaling te ontvangen en de inschrijving definitief te maken. Wij willen daar de eerste week van september mee beginnen, wanneer de stichting officieel is opgericht.

Waarom doen we dit dan zo? Wij willen jullie, onze deelnemers, graag de mogelijkheid bieden om alvast een inschrijving te doen en niet te hoeven wachten tot er een website en ticketsysteem is, want dit kan best even duren. Maar dit is voor ons als stichting ook erg fijn; zo kunnen de evenementen teams alvast een inschatting maken van de aantallen deelnemers. En ook natuurlijk, op deze manier kunnen wij erg snel beginnen met het officieel verkopen van tickets. Een stichting oprichten en vier evenementen overnemen kost een boel geld! Uitgebreidere uitleg kun je in het formulier zelf vinden.

Inschrijfformulier LARP events Najaar 2022 
https://forms.gle/4VxUjZhgF6e2ydTR6

Met vriendelijke groet,
De vrijwilligers van Sinder Events

 
Update: September Dwaler 2022
De Dwaler laatste nieuws
Friday, 12 August 2022 15:49
Dag Dwaler community,

Om met de deur in huis te vallen; de Dwaler editie die gepland stond voor aankomende september gaat niet door.
Dit is natuurlijk niet een besluit waar jullie op zaten te wachten en ook eentje die wij niet zomaar wilden nemen. De redenen zijn echter veelvuldig en deze willen wij dan ook met jullie delen.

Waarom
Ten eerste: Het opstarten van de Dwaler productie liet dit keer langer op zich wachten, wegens iets in de persoonlijke sfeer. Dit zorgt voor het tijdelijk uitvallen van een actief teamlid. Dit heeft veel invloed op de werklast van de rest van het team.
Omdat het een privé situatie betreft, gaan wij er niet verder publiekelijk op in. Wij vertrouwen er ook op dat er, hoe goedbedoeld het misschien ook is, niet over geroddeld wordt.
Ten tweede: Het opzetten van de nieuwe stichting vraagt veel aandacht. Het is een proces waarbij veel uitgezocht en uitgewerkt moet worden. En hier zijn meerdere actieve Dwaler teamleden bij betrokken, wat hen tijdelijk minder inzetbaar maakt voor de Dwaler.
Het goed opzetten van de stichting heeft prioriteit. Het gebeurt immers maar één keer. Daarbij kúnnen er helemaal geen (voorheen) GNS evenementen gerund worden, als de stichting nog niet staat.
Zelfs al zouden we de stichting vlak voor de Dwaler datum rond hebben - en dat is wel het streef moment - is het maar de vraag of het prettig is om dan diréct aan een evenement in te vliegen. Wat ons brengt bij..
Ten derde: En dit is een doorlopende lijn; we zijn onderbezet. In de normale situatie zouden we wel wat tegenslag of uitval moeten kunnen tackelen. Sterker nog, dat doen we bijna elke keer wel. Maar nu komt er wel erg veel tegelijk, terwijl wij zogezegd ‘geen buffer’ hebben op het moment. En overwerken, dat willen wij niet meer. Dus daar trekken wij een duidelijke streep.

De toekomst
We hopen natuurlijk zoals ‘gewoonlijk’ in maart/april de editie te kunnen draaien. En als de stichting stevig staat en wij als team ook weer meer kunnen, dan hopen wij lekker in ons oude ritme van 2 evenementen per jaar te rollen.
Wat de datum exact wordt, is nog niet bekend. Binnenkort hebben wij zowaar een bestuur en dat is iets wat zij zullen regelen.
We overwegen op het moment wel om iets te doen in dat weekend. Immers heeft men die toch al vrij in de agenda. Misschien weer een communitydag? Wij staan open voor suggesties. Maar wij houden het graag light, als wij iets doen.
En als wij naar de toekomst kijken, dan kijken wij ook naar ons team. We gaan natuurlijk intern blijven kijken naar hoe wij de productie effectiever kunnen doen. Maar we zullen ook gaan kijken naar nieuwe aanmeldingen. Misschien gaan we zelf een extra VL zoeken, om te helpen met management. Maar eerst even die stichting bouwen, en dan gaan we weer actiever teamleden zoeken.
Maar onderbezetting is ook een breder probleem, dus zullen we ook breder moeten kijken naar oplossingen. Zo gaan we met de stichting meer commissies in leven blazen. Deze zullen, zoals van de week vermeld, op diverse vlakken ondersteunen. Hopelijk helpt dat de teams wat werkdruk en zorgen afnemen. En misschien zit daar voor jou wel een plekje?

Afsluitend
Nee, geen leuk nieuws. Is de Corona problematiek een beetje aan de kant, gaan er weer andere dingen in de weg staan van onze evenementen. Aan de andere kant; we hebben al eens 2.5 jaar zonder Dwaler gemoeten. Dan is een break van 1 jaar wel te overzien. En hopelijk was het Feest van Overwinning leuk genoeg om nog even op te teren.

Al met al hopen wij dat de uitleg begrijpelijk is. En dus ook op jullie begrip. En wij dat hopen dat de Dwaler passie in maart/april nog net zo vurig aanwezig is als wij afgelopen keer mochten ervaren.

Namens het Dwaler team,

Tom & Lex
VL Dwaler


 
Games-N-Stuff geeft het LARP stokje door...
De Dwaler laatste nieuws
Tuesday, 17 May 2022 13:55
- Belangrijke mededeling -
 
Games-N-Stuff bestaat dit jaar 20 jaar en al 18 jaar daarvan organiseren wij, Jonathan en Lisette, LARP evenementen. Ooit begonnen in 2004 met kidsLARP en Quon, toen nog in samenwerking met Veronique van de Geer als LARP Zwolle. Een paar jaar later volledig onder de vlag van Games-N-Stuff met ook De Dwaler en Het Eiland als verschillende LARP werelden om in te spelen. (Zie foto's hieronder uit de hele oude doos!)
In het begin deden Jonathan en ik veel verschillende functies zelf, verhaal leiding, spelleiding, taveerne, fotograferen, aankleding en schmink. Het was nogal wat, maar we deden het met veel plezier in deze voor ons inspirerende, nieuwe wereld waarin we ieder ons ei kwijt konden, persoonlijk en ook bedrijfsmatig.

De deelnemersaantallen groeiden en in ons persoonlijke leven kregen we gezinsuitbreiding. De noodzaak voor meer hulp werd groter en samen met Famke Koolhof zijn in 2009 de verschillende vrijwilligers teams tot stand gekomen, om samen verder te bouwen aan deze fantastische werelden. Functies werden uitbesteed aan een steeds groter wordende groep vrijwilligers. Voor Games-N-Stuff stond het aansturen van deze vrijwilligers teams nu centraal, evenals alle support en logistiek eromheen. Op deze manier konden de verschillende evenementen ieder op zichzelf steeds meer hun eigen unieke weg vinden, aangestuurd door gepassioneerde vrijwilligers die zich op de inhoud konden storten.

Sommige werelden zijn gestopt of hebben een doorstart gemaakt onder een andere vlag (Eiland, KidsLARP ‘Verbond der domeinen’ en De Kentering). Andere zijn steady doorgegaan onder onze vleugels (Quon, De Dwaler) en nieuwe zijn er later bijgekomen (Terra X en KidsLARP ‘Wisselwoud’).

De vrijwilligers teams hebben in de loop van de jaren hun wisselingen gekend en zijn steeds meer zelfsturend geworden. Vanuit Games-N-Stuff en ook persoonlijk vanuit Jonathan en mij was er na een interne crisis behoefte aan deze nieuwe structuur. Met hulp van Thom Stam als nieuwe LARP coördinator, de externe expertise van Adriaan Bertens (†) en vele fantastische (ex)vrijwilligers zijn we deze nieuwe zelfsturende weg ingegaan, welke voor meer eigenaarschap, balans en verbinding heeft gezorgd onder alle betrokken partijen.

Veel vrijwilligers lopen al vele jaren mee en hebben deze veranderingen van dichtbij meegemaakt, de moeilijkheden en ook de successen. Een diepe buiging voor jullie onophoudelijke inzet, flexibiliteit, loyaliteit en de vele unieke invalshoeken die dit gebracht heeft en nog steeds brengt! Het resultaat van onze samenwerking hebben we voor corona in zijn volledigheid mogen ervaren met evenementen die staan als een huis, waarin vele deelnemers steeds opnieuw op reis kunnen gaan.

De corona periode bracht tijd voor bezinning en ook wel de nodige adempauze na vele jaren van onophoudelijk evenementen organiseren en coördineren. Jonathan en ik hebben gebruik gemaakt van deze periode om in te voelen waar wij nu staan, als mens en als bedrijf. Er was ruimte om te ervaren dat het tijd is om het LARP stokje over te gaan dragen…

Jonathan en ik willen met dit bericht aan jullie, de deelnemers, laten weten dat wij het organiseren en coördineren van de LARP evenementen (Dwaler, Quon, Terra X, Wisselwoud) over gaan dragen. De verschillende vrijwilligers teams zijn al een tijdje op de hoogte en wellicht heb je het al in de wandelgangen gehoord. Bij deze is het dan nu officieel.

Ook willen we vertellen over onze intenties met betrekking tot de overname. We willen het liefst het stokje overdragen aan de betrokken vrijwilligers met wie wij al vele jaren fijn samenwerken en die zich al die tijd, ook in de corona periode, hebben ingezet om de evenementen continuïteit te bieden. Dit zijn in eerste instantie de huidige verhaal leiders en in verbinding met hun, de spelleiders, aankleed-, bar- en op- en afbouw teams. We zijn momenteel samen aan het onderzoeken met welke structuur een overname het beste tot stand kan komen, zodat de continuïteit en unieke belevingswereld van ieder evenement bewaard kan blijven.

De komende periode zal gebruikt worden om hier meer duiding aan te geven. De Dwaler (29 april t/m 1 mei) is nog volledig onder onze vlag. Hierna start het verdere onderzoek naar de overname. Het is een proces welke eerst vanuit de verschillende teams vorm moet krijgen. We hebben al een paar meetings gehad en momenteel gaat de voorkeur uit naar een stichting constructie. We willen hier graag de tijd voor nemen om dit in vertrouwen en met expertise van buitenaf te onderzoeken. We nemen 2022 als jaar om naar de overname toe te werken. Wanneer er meer te vertellen is over de toekomstige vorm zal dit uiteraard met jullie gedeeld worden.

Ook al voelt het enerzijds als afscheid, is dit geen volledig afscheid. Dat Jonathan en ik ons terug trekken vanuit onze organiserende, coördinerende en logistieke rol betekent niet dat onze aanwezigheid persoonlijk of als Games-N-Stuff volledig verdwijnt. We geven dan wel het organisatie stokje over, maar in een nieuwe structuur is er wel ruimte voor een samenwerking waarbij de GNS ruimte in Zwolle gebruikt kan worden of dat wij als LARP winkeltje ons entree maken op één van de evenementen.

Wat het zeker weten wel is, is wederom een grote stap in de evolutie van de evenementen. De evenementen hebben vele wisselingen van krachten gekend en dit altijd doorstaan. Na 18 jaar zijn vele vrijwilligers binnen onze evenementen opgegroeid en hierop terugkijkend is het fantastisch om te zien hoe de LARP expertise is ontwikkeld en hoe deelnemers, ooit begonnen op de kidslarp (!), nu soms best ingewikkelde (en zware) vrijwilligersfuncties dragen. In onze ogen is met de huidige VL, hun teams en met hulp vanuit de community alles in huis om de evenementen naar de nieuwe tijd te loodsen. Het verdient niets minder dan onze volledige support en ik hoop dat jullie dit als deelnemer ook kunnen geven.

Veel liefs, Lisette & Jonathan

P.s. Nog even praktisch, mocht je nog een oude inschrijving hebben van voor corona. Deze kun je in het najaar van 2022 nog steeds inwisselen. Geld terug kan ook nog steeds, mail dan naar This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
 
Laatste informatie m.b.t De Dwaler - editie April
De Dwaler laatste nieuws
Thursday, 28 April 2022 15:48

Beste Dwaler deelnemers,


Bij deze de laatste informatie m.b.t het Dwaler evenement van aanstaand weekend. Allereerst de laatste wijzigingen en praktische informatie welke belangrijk zijn om te weten. Onderaan deze mail de laatste memo van de verhaalleiding m.b.t het spel. Lees deze mail dus helemaal door zodat je niks belangrijks mist.

Stookverbod op Dwaler
Er is helaas een stookverbod afgekondigd voor dit weekend, wat betekent dit?

- Er mag geen open vuur gestookt worden, niet in de kampementen in eigen vuurschalen en niet op de kampvuur plekken;
- koken met open vuur op vaste brandstoffen, zoals hout of houtskool/briketten is niet toegestaan. Dit vanwege het doorbranden van deze brandstoffen;
- vuurkorven, fakkels en vuurwerk zijn niet toegestaan

Wat mag wel?
Eigenlijk al het vuur wat je uit kan zetten mag wel, bijvoorbeeld:

- Gas kookstellen;
- Gas BBQ (electrisch niet ivm beperkte electra)
- Een kaars, lantaarn of een waxine lichtje mag onder de volgende voorwaarden:

- alleen met toezicht in het dorp of in een kampement op tafel;
- afgesloten in lantaarn of jampotje (als het maar beschermd is)

Wat niet mag:
- Een kaars/ lantaarn onbeheerd in het bos om bijvoorbeeld het pad te verlichten;
- Open kaarslicht zonder bescherming

Eten & drinken
Je mag dus nog steeds je eigen maaltijden bereiden met de toegestane opties. Eten bestellen en afhalen in Ommen mag natuurlijk ook. Bijgevoegd aan deze mail ook ons bar menu. Wij bieden in onze In Spel taveerne bijvoorbeeld op zaterdagavond een simpele avondmaaltijd aan waar je gebruik van kan maken.

Incheck & terreinindeling
De incheck begint om 14:00 uur op de stenen parkeerplaats. Kom je later, dan is deze vanaf 18:00 uur verplaatst naar de incheck hut dichtbij het dorp waar je hem de rest van het weekend kunt vinden (zie bijgevoegd kaartje). Ook staat op deze kaart de kampindeling.

Algemene info
Algemene praktische informatie zoals locatie, regelsysteem, kamperen, eten & drinken,  huishoudelijke mededelingen, vind je standaard op onze website www.gnsevents.nl

Mocht er iets heel belangrijks zijn tijdens het evenement dan is de event coördinatie te bereiken via het volgende telefoonnummer: 06-46189807

 

Dan rest nog de laatste memo van de verhaalleiders:

Hey drommelse Dwaleraars!

Morgen is het zover! De Tussendwaler! Oftewel Dwaler 27.5 ‘Feest van Overwinning’!
Wij kijken er onwijs naar uit jullie allemaal weer te zien! Het is echt te lang geleden dat wij samen een mooie Dwaler hebben gemaakt. En wij kijken er natuurlijk ook naar uit om nieuwe Dwaleraars in onze community te mogen verwelkomen!

Dat doen wij dan ook graag bij ons intro-praatje! Dat is voor ons een belangrijk moment om elkaar allemaal even te zien, en te zorgen dat wij allemaal met de neus dezelfde kant op het weekend in gaan. Dit hopen wij rond 19:00 uur te doen, op het dorpsplein!
Jaja, we weten dat sommigen de praatjes wat lang vinden. Maar hey, ze worden elke keer korter! En we benoemen ook elke keer belangrijke info, die nog niet eerder is benoemd.
Wat betreft info die al wél benoemd is; heb je de Facebook pagina niet zo in de gaten gehouden de laatste tijd? Doe dat dan vooral nog even en scroll even terug! Maar de belangrijkste dingen zijn als volgt:

Deze ‘Tussendwaler’ is voor ons een soort ‘Dwaler light’. Het is alweer even geleden, dus we willen vooral even inkomen. We gaan dan ook niet met het plot volle vaart vooruit, maar focussen liever op opnieuw in de Dwaler sfeer komen. Niet dat er geen plot is, zeker wel, maar het zal niet te vergelijken zijn met de vorige editie.

Verder is de ‘hoofd act’ van het weekend het Feest van Overwinning. Dit is het grote feest wat zich op de zaterdag af zal spelen. En dit hebben wij opgezet als een ‘voor elkaar, door elkaar’, dus wij hopen dat zoveel mogelijk mensen er aan bij willen dragen, of lekker meespelen!

Zie ook ons ‘ontwerp document’ over het Feest:
https://www.facebook.com/.../1448.../posts/3177073042612858/

Liefs,

Namens het Dwaler team,

Tom, Henk & Lex
Verhaalleiders van de Dwaler

 
Dwaler inschrijving April editie gestart!
Tuesday, 08 March 2022 15:09
Je kunt je vanaf nu opgeven voor De Dwaler van 29 april t/m 1 mei!

Voor spelers en voor figuranten gelden momenteel verschillende manieren van opgeven, deze zijn hieronder kort toegelicht:

Spelers
Optie 1: Je hebt nog een deelname staan uit 2020.

Deze kun je omruilen voor deelname aan het evenement van 29 april t/m 1 mei 2022. Stuur een mailtje naar  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it . We gaan dit in onze administratie checken. Als alles in orde is, komt je naam op de inschrijflijst. Je krijgt hier dan een bevestiging van per mail. Hier kunnen een paar dagen overheen gaan voordat je antwoord terug krijgt. We werken voor deze editie niet opnieuw met tickets, deze hoef je dus niet in je mailbox te verwachten.

Stel je hebt nog een deelname openstaan van één van GNS andere evenementen; Terra X of Quon, dan mag je deze ook voor Dwaler inleveren.

Mocht je deze editie niet kunnen, dan heb je ook de mogelijkheid om je deelname nog 1x te bewaren en in te leveren voor de najaarseditie (23 t/m 25 september).

Je hoeft dan niet te mailen, dit kan op een later moment als voor deze editie de inschrijvingen open gaan.

Lukt het je ook niet om de najaarseditie te komen, dan kun je je deelnamekosten terug gestort krijgen. Stuur een mailtje naar  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .

Optie 2: Wanneer je geen oude tickets hebt, dan kun je deelname kopen via de GNS webshop: https://www.gamesnstuff.com/tickets.html/larp-events.html

Kampaanvragen via dit formulier https://forms.gle/SDsLFvk2KqQQdv28A

Figuranten
Voor figuranten geldt er momenteel 1 optie. Figuranten met een ticket pre-corona kunnen zich aanmelden via  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it . We checken je deelname in onze administratie. Als alles in orde is, komt je naam op de inschrijflijst. Je krijgt hier via mail een bevestiging van (je ontvangt geen ticket).

Na een week zullen de verhaalleiders inventariseren of er extra figurant plekken in de verkoop kunnen. Pas dan is het mogelijk deelname te kopen. Daarover volgende week dus meer. Je kunt je nu dus nog niet opgeven als je geen oude figurant ticket hebt.

Ben jij Dwaler figurant en je kunt deze editie niet, maar je wilt de najaarseditie (23 t/m 25 september) wel komen? Stuur dan even een mailtje naar  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it , dan weten de VL waar ze aan toe zijn deze april editie en dan noteren wij dit alvast vooruitlopend op de volgende editie in september. Mocht je je oude figurant kaartje helemaal niet meer willen gebruiken dit jaar, mail dan naar  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it , dan krijg je je geld teruggestort.

Met vriendelijke groet,
Lisette

GNS ticket admin
 
Update: Dwaler in april 2022 & meer
Thursday, 03 March 2022 18:00
Hallo lieve Dwaler community,
 
Wij hebben goed nieuws voor jullie! Aankomende april willen wij, na een hiatus van twee jaar, ein-de-lijk weer lekker met jullie gaan Dwaleren! Hoewel wij nog wachten op de vergunning van de gemeente, verwachten wij daar geen problemen. En wij wilden niet langer wachten met het bekendmaken van de datum. Dus zet het weekend 29 april t/m 1 mei maar in je agenda! Het wordt echter niet een Dwaler zoals wij gewend zijn. En ook nog niet Dwaler 28.
…maar wat dan wel?

Tussen-Dwaler
We gaan een kleinschalig weekend evenement organiseren. Dwaler-light, zogezegd.
Dat houdt in dat wij een Dwaler evenement gaan organiseren die voor de teamleden minder tijd en energie kost om te maken en te draaien, zodat wij in een kort tijdsbestek tóch een evenement op poten kunnen zetten!
Wat ook meespeelt is dat het niet alleen voor ons lang geleden is, maar voor jullie ook. Dus de inhoud zal er ook op gemaakt zijn om weer lekker in te komen.
Het wordt dus een wat lichter evenement, met als hoofddoel om weer lekker in de Larp, maar bovenal, de Dwalersferen te komen. En natuurlijk weer met elkaar te kunnen spelen! Dus stof die hosen af, trek je wams uit de uilenballen en plooi je hellepoort, want we gaan weer los!

Inhoud & verhaal
Deze Tussen-Dwaler zal zich afspelen tussen Dwaler 27 en Dwaler 28. Wij geven het nog even geen exacte In Spel datum, want dat moeten wij nog even uitpuzzelen. Maar het speelt zich in ieder geval af ná het Brievenspel, de daarbij horende Tijdslots en eventuele door spelers georganiseerde specials. Vanwege de aard van het evenement zal er geen plot afspelen wat noodzakelijk is om mee te krijgen voor latere evenementen. Mocht het dus zo zijn dat het te kort dag is om te regelen dat je kunt komen, of dat je vanwege gezondheidsoverwegingen liever thuis blijft, dan kan dat. Je kunt deze Tussen-Dwaler missen en niks essentieels missen, zogezegd.
Maar dat betekent niet dat er niets interessants gebeurt! Men zal wel weer in aanraking kunnen komen met de lopende verhaallijnen, om zo weer richting Dwaler 28 te werken. En het is goed mogelijk dat extra interactie ook extra inzichten met zich meebrengt.

Centraal op dit evenement staat een bijzondere gelegenheid. Op de zaterdag viert Lechheim namelijk het Overwinningsfeest. De inwoners van het dwaalbos hebben een week bij kunnen komen, wonden kunnen likken en vooral lijken opruimen. Nu is het tijd om de overwinning te vieren. Dit zullen wij als kapstok gebruiken om allerlei plotjes onder te hangen. Maar er zullen natuurlijk ook ongerelateerde dingen gebeuren. Immers zit het bos nooit stil. (Maar wel allemaal relatief low-key, omdat wij het als team ook rustig aan gaan doen).

Waarom zo kort dag?
Wij begrijpen dat dit erg kort dag is en dat daardoor niet iedereen zal kunnen. Waarom wij pas zo laat iets kunnen bekend maken, heeft met een aantal dingen te maken.
Ten eerste is er achter de schermen nu aan boel aan hand. Enkele lastige dingen, vooral positieve ontwikkelingen, maar bovenal gewoon dingen die veel tijd en aandacht vragen. (Hierover komen wij uiteraard te zijner tijd nog op terug, maar dat is voor later.) Maar ook heeft het Dwaler team lang stil gezeten en merken wij dat wij wat veerkracht kwijt zijn. Dit hopen wij nu terug te vinden, maar het bleek de afgelopen tijd wel lastig. En de laatste reden is natuurlijk alle Corona perikelen, die onduidelijkheid en onzekerheid met zich mee brachten. We moesten eerst kijken wat er allemaal mogelijk was. En dat kostte tijd.

Toegang & kaartjes
Zoals eerder genoemd wachten wij nog op de vergunning. Als die binnen is, zal GNS de verkoop en het omboeken van kaartjes oppakken.
Ook hoe er omgegaan wordt met de eventuele Corona maatregelen die dan nog gelden, zal GNS later laten weten. Mocht er iets veranderen zullen zij jullie ook hoogte houden van wat dat betekent voor toegang en de eventuele protocollen die daar omheen zullen hangen.

Dwaler 28
Jaja, die hebben jullie nog steeds van ons tegoed! En daar hebben wij ook een datum voor! Als alles goed gaat, zowel backstage als met de Corona ontwikkelingen, zal Dwaler 28 ‘Tijd van Gratie’ op 23 t/m 25 september 2022 plaatsvinden.

Collega evenementen
Dit bericht komt nu een dag nadat collega evenement Quon deelde in mei niets te organiseren. Wij hopen dat men de beslissingen niet gaat vergelijken. Wij begrijpen maar al te goed waar het Quon team tegenaan loopt. En zij hebben ook nog eens, met wat gunstige data, maar vooral erg veel veerkracht in moeilijke tijden toch 2 specials en een mooi evenement kunnen draaien. Dus vanuit ons alle lof en support voor hun beslissing.
En het andere weekend evenement dan? Nou, een vervallen vogeltje fluisterde mij in dat daar binnenkort meer nieuws over is. Benieuwd? Hou dan vooral de Terra X pagina in de gaten: https://www.facebook.com/groups/393299750862130

Spread the news!
Niet iedereen is even actief op Facebook. Sommige deelnemers zelfs helemaal niet. Dus het zou ons, en die deelnemers dus, enorm helpen als je het woord wil verspreiden. Gooit het op je groep Discord. Slinger het in je kamp WhatsApp. En schiet die ene afwezige maat een PB. Alvast bedankt!

Tot slot
Heb je vragen? Laat het hieronder weten! Dan doen wij ons best er zo snel mogelijk antwoord op te geven óf het mee te nemen voor onze volgende updates. En laat alsjeblieft zo snel mogelijk weten of je erbij bent of niet! Dat is voor ons heel fijn en handig om te weten. Zodra de vergunning binnen is, weten jullie het direct! Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als wij zijn! En hopelijk zien we een boel van jullie, ondanks dat het zo kort dag is, terug aankomende april.

Liefs, VL Dwaler
 
<< Start < Prev 1 2 Next > End >>

Page 1 of 2